Kits, linealer og Design Rolls!

Print Friendly, PDF & Email

Der er stadig både nye kits og kits på tilbud!

Samt et par nye linealer og en enkelt bog.

Heritage Kit ( Collections for a cause )
Kit til tæppe 91″ x 91″ ( 231 x 231 cm ). Der er stof til forside og lukkekant, samt vejledning på engelsk. Det hele er pakket i en skøn metalkuffert, som er værd at gemme på.

999,00 DKK
Border Print Tote bag kit – Jinny Beyer Studio
Sy en lækker taske. Vælg mellem to varianter nedenfor.

399,00 DKK
Shasta Daisy kit – stof til forsiden.
Dejligt moderne tæppe i lækre farver og nemt at sy
Tæppet er supernemt at sy og er i skønne moderne farver. Tæppet bliver 67½ x 77½ inches ( 171 x 197 cm ). Der er stoffer til forsiden og lukkekant og et meget udførligt mønster med engelsk tekst.

999,00 DKK
Han e Mai Blossoms bordløber kit – stof til forside og lukkekant
Lækker bordløber med japansk inspiration.
Bordløberen bliver 21 x 50 inches ( 53 x 127 cm ). Kittet indeholder de viste stoffer og et udførligt mønster med engelsk tekst. Cirkler og blomster er applikerede og det kan enten gøres i hånden eller på maskine. Alle skabeloner er i mønsteret og i 100 % størrelse. Der er stof til forside og lukkekant.

349,00 DKK
Design Roll – Kaffe Fassett
En Design Roll består af 32 stykker stof skåret i 6,25 cm brede strimler i stoffets fulde bredde ( ca. 110 cm ). Stofferne giver et varieret udvalg af stoffer til patchwork og er sammensat så stofferne passer sammen! Brug f.eks. Stripper skabelonerne fra Marti Michell til at skære stykker ud til blokke. Stripper skabelonerne er lavet så de passer i størrelsen til stykkerne i Design Rolls. Også Marti Michells Log Cabin lineal ( med 2,5 inch størrelsen på ) passer til strimlerne i Design Rolls. Bogen Jelly Roll Quilts og dens to efterfølgere giver mange gode ideer til ting og tæpper man kan sy af Jelly Rolls/Design Rolls – Husk blot at der er 40 strimler i Jelly Rolls, 32 strimler i Kaffe Fassett Design Roll og 24 i Valori Wells Design Roll.

249,00 DKK
Design Roll – Valori Wells Nest
En Design Roll består af 24 stykker stof skåret i 6,25 cm brede strimler i stoffets fulde bredde ( ca. 110 cm ). Stofferne giver et varieret udvalg af stoffer til patchwork og er sammensat så stofferne passer sammen! Brug f.eks. Stripper skabelonerne fra Marti Michell til at skære stykker ud til blokke. Stripper skabelonerne er lavet så de passer i størrelsen til stykkerne i Design Rolls. Også Marti Michells Log Cabin lineal ( med 2,5 inch størrelsen på ) passer til strimlerne i Design Rolls. Bogen Jelly Roll Quilts og dens to efterfølgere giver mange gode ideer til ting og tæpper man kan sy af Jelly Rolls/Design Rolls – Husk blot at der er 40 strimler i Jelly Rolls, 32 strimler i Kaffe Fassett Design Roll og 24 i Valori Wells Design Roll.

199,00 DKK
Flip Flop block
Imponerende resultater på en rigtig nem måde!
Af Kathie Alyce 11 Projekter fra små vægophæng til store sengetæpper, samt grundig instruktion i at bruge Flip Flop skabelonen og i at sy de bløde kurver. Teknikken er god til selv begyndere, fordi kurverne ikke er skarpe og resultaterne bliver meget imponerende. Et RIGTIGT god supplement til Flip Flop skabelonen, som giver mange nye muligheder for at bruge skabelonen. Engelsk tekst.

179,00 DKK
Flip Flop skabelon
Sjov buet skabelon.
Sy de sjoveste ting og sager med denne buede skabelon. Kurverne er bløde og de er derfor rigtig nemme at sy sammen. Der er rigtig mange muligheder f.eks. kan du skære stoffer i forskellige farver ud og sætte sammen helt uden plan, eller du kan sy kvadrater af trekanter og skære ud med skabelonen bagefter og så sy dem sammen til buede møllehjul og meget mere. Flip Flop bogen giver mange gode ideer!
159,00 DKK
Curves for rectangles – kurver i rektangler
Kurver i rektangler.
Med linealen kan du skære kurver diagonalt – fra hjørne til hjørne – i rektangler. Brug de syede rektangler med kurver i stedet for enhver rektangulær blok i patchwork, for at skabe en fornemmelse af bevægelse. Det færdige rektangel er 1 inch mindre end den størrelse, du starter med. Designet af Karla Alexander.

189,00 DKK
Baobab Tæppe – i Bomulds Flonel
Pakken indeholder 100 % Bomuldsflonel til forside og bagside, samt 1 pakke satinbånd til kant. Du skal selv tilsætte tråd og mellemfor. Der er til dreng med prikker eller striber på bagsiden og det samme til piger, samt prikker og striber til begge køn. Se billedet! Skriv i bemærkningsfeltet, hvilket kit du vil have – Der er 1 af hver! Mønsteret er trykt på forsiden, så du skal bare quilte – enten i hånden eller på maskine. Mønsteret består af de dejligste jungledyr og træer. Tæppet bliver ca. 90 x 112 cm. Der er instruktioner på engelsk, men det giver nu sig selv, hvad man skal!

349,00 DKK
Reflections kit – 117 x 117 cm
Mønster på engelsk og stof til forside og lukkekant. Se bare billedet af det skønne tæppe/dug.-De lyse farver passer lige til foråret! Dugen er supernem at sy og vil klæde ethvert spisebord!

1.299,00 DKK

Camilla Om Camilla
Jeg ejer og driver Quiltefant.dk, der sælger tilbehør til patchwork i bred forstand og afholder kurser i patchwork og quiltning.